χορτοφαγική δίαιτα για να χάσετε τα κιλά που σας ενοχλούν

χορτοφαγική δίαιτα για να χάσετε τα κιλά που σας ενοχλούν

χορτοφαγική_δίαιτα_για_να_χάσετε_τα_κιλά_που_σας_ενοχλούν

Σκέφτεστε εδώ και καιρό να ξεκινήσετε μια χορτοφαγική δίαιτα; Πριν αρχίσετε να ακολουθείτε ένα πλάνο για χορτοφαγική δίαιτα, μπορείτε να διαβάσετε το σημερινό μας άρθρο!

Μια χορτοφαγική δίαιτα έχει ως βάση τις πρωτεΐνες, και πιο συγκεκριμένα στην κατανάλωση τροφών όπως άπαχο κρέας, ψάρι, αυγά, όσπρια, στα φρέσκα φρούτα και στα λαχανικά εποχής. Δομείται επίσης με κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης, γαλακτοκομικών προϊόντων με χαμηλά λιπαρά αλλά και στην προσθήκη καρυκευμάτων κατά τη μαγειρική διαδικασία, τα οποία όχι μόνο κάνουν πιο νόστιμο το φαγητό αλλά βοηθούν στο να καούν και αρκετές θερμίδες. Μια χορτοφαγική δίαιτα χαρίζει διάφορα καλά στην υγεία. Χάρη στα πολύ χαμηλά επίπεδα κορεσμένων λιπαρών και στην αυξημένη πρόσληψη σύνθετων υδατανθράκων, φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών συστατικών έχει θετικό αποτέλεσμα για τον οργανισμό. Διάφορες έρευνες του εξωτερικού αποδεικνύουν ότι μια χορτοφαγική δίαιτα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, η υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης και συμβάλει στην καλύτερη ρύθμιση του σωματικού βάρους.

Σε κάθε τέτοιο πρόγραμμα διατροφής ισχύει η αναλογία 80% προς 20%. Αυτό σημαίνει πως κάθε γεύμα σας πρέπει να στηρίζεται σε ποσοστό 80% στη χορτοφαγία και σε 20% τροφές ζωικής προέλευσης. Οι ειδικοί διατροφολόγοι προτείνουν να μην τρώμε παραπάνω από 450 γραμμάρια κρέας την εβδομάδα (κυρίως άπαχο) και να κάνουμε περιορισμένη κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων χαμηλών λιπαρών. Λένε επίσης πως βοηθάει πάρα πολύ να τρώμε όσα περισσότερα φρέσκα φρούτα και λαχανικά γίνεται και να μην ξεχνάμε από τα γεύματα μας τα θρεπτικά όσπρια και τα οφέλη που μας προσφέρουν αυτά!

Share This