Πως να συνεχίσετε την υγιεινή διατροφή στις διακοπές

Πως να συνεχίσετε την υγιεινή διατροφή στις διακοπές

Πως_να_συνεχίσετε_την_υγιεινή_διατροφή_στις_διακοπές

Δεν είναι δύσκολο να συνεχίσετε την υγιεινή διατροφή σας, την οποία προσέχατε και εφαρμόζατε καθημερινά στην πόλη, τις ημέρες των διακοπών σας!

Μπορεί οι καλοκαιρινές αποδράσεις να είναι η καλύτερη στιγμή για να χαλαρώσετε και να ξεκουραστείτε αλλά η υγιεινή διατροφή μπορεί να γίνει κομμάτι τους χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Σε κάθε πρόγραμμα σε μια υγιεινή διατροφή το πρωινό είναι το βασικότερο γεύμα! Με ένα καλό, δυνατό πρωινό θα είστε χορτάτες για αρκετές ώρες μέσα στην ημέρα και δεν θα ενδώσετε σε παρασπονδίες, όπως τα παχυντικά σνακς και το πρόχειρο φαγητό που στα νησιά είναι πολύ εύκολο να βρείτε. Αν το ξενοδοχείο που θα μένετε στις διακοπές σας έχει μπουφέ ως πρωινό, μπορείτε να τον εκμεταλλευτείτε επιλέγοντας σωστές τροφές, όπως γάλα, γιαούρτι, αυγά, φρούτα και δημητριακά. Μπορεί η ελληνική κουζίνα να είναι βασικό σημείο στη διασκέδαση το καλοκαίρι αλλά δεν χρειάζεται να φάτε παραπάνω από όσο τρώτε στο σπίτι σας, απλά και μόνο επειδή είστε στις διακοπές. Πάρτε μαζί σας στην παραλία φρέσκα φρούτα. Μπορείτε να προτιμήσετε τις φρουτοσαλάτες και την τονοσαλάτα από τον κατάλογο του beach bar. Μην ξεχνάτε, επίσης, πως και τα ποτά έχουν πολλές θερμίδες, οπότε δείξτε προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ στις βραδινές σας εξόδους. Αν θέλετε να πίνετε ένα ποτό κάθε μέρα, τότε περιοριστείτε σε ένα είδος κάθε φορά και προτιμήστε τα cocktails με χαμηλές θερμίδες που είναι εξίσου δροσιστικά.

Share This