τροφες για γερα δοντια που θα σας κάνουν να χαμογελάτε διάπλατα

τροφες για γερα δοντια που θα σας κάνουν να χαμογελάτε διάπλατα

Ποιες είναι οι καλύτερες τροφες για γερα δοντια; Διαβάστε παρακάτω και ανακαλύψτε τες!

τροφες για γερα δοντια που θα σας κάνουν να χαμογελάτε διάπλατα

τροφες για γερα δοντια που θα σας κάνουν να χαμογελάτε διάπλατα

Δεν σας αρέσουν οι επισκέψεις στον οδοντίατρο; Μήπως να αλλάζατε τις διατροφικές σας συνήθειες λοιπόν; Υπάρχουν ορισμένες τροφες για γερα δοντια που μπορούν να επαναφέρουν το διάπλατο χαμόγελο στο πρόσωπο σας!

Προσέξτε τι βάζετε στο πιάτο σας και φροντίστε την υγεία των δοντιών σας! Αποκτήστε γερά, λευκά, δυνατά δόντια πολύ απλά…τρώγοντας σωστά!

Δείτε επίσης: αντιμετωπιση γριπης: Αντιμετωπίσετε τη γριπη και το κρυολόγημα με φυσικό τρόπο

Τι πρέπει να τρώτε για να έχετε πάντα δυνατά δόντια

τροφες για γερα δοντια που θα σας κάνουν να χαμογελάτε διάπλατα

Φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι πολύτιμες για το υγιές, εντυπωσιακό χαμόγελο σας! Τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθάνε στον καθαρισμό και στην υγεία των δοντιών. Οι τροφές με φυτικές ίνες χρειάζονται συνήθως και περισσότερο μάσημα. Με αυτό τον τρόπο διεγείρεται η παραγωγή περισσότερου σάλιου, το οποίο απομακρύνει τα σωματίδια των τροφίμων από τα δόντια και βοηθάει στην εξουδετέρωση των οξέων. Να θυμάστε πως το μήλο είναι εξαιρετικό για δυνατά δόντια ενώ οι φράουλες περιέχουν φυσικό λευκαντικό.

 

Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο

Οι πιο γνωστές τροφες για γερα δοντια είναι αυτές που έχουν ασβέστιο! Αυξάνοντας την πρόληψη ασβεστίου διασφαλίζετε πως θα έχετε δυνατά δόντια. Τα γαλακτοκομικά όπως, το τυρί, το γάλα, το γιαούρτι μπορούν να σας ωφελήσουν στην υγεία των δοντιών. Η υψηλή ποσότητα ασβεστίου που περιέχουν είναι πολύ σημαντική για την υγεία των δοντιών γιατί ενισχύει το σμάλτο και δυναμώνει την οστική μάζα. Πρέπει επίσης να γνωρίζετε πως τα τυριά διαθέτουν και καζεΐνη, που σε συνδυασμό με το ασβέστιο, βοηθά στη σωστή διατήρηση της δύναμης των δοντιών αλλά και στην αποκατάσταση του χαλασμένου σμάλτου.

 

Μειώστε τους υδατάνθρακες

Υδατάνθρακες ίσον περισσότερα βακτηρίδια στα δόντια. Πέρα από τα αρνητικά που κρύβουν οι υδατάνθρακες, έχουν την ικανότητα να διεγείρουν την τερηδόνα. Αν ήδη αντιμετωπίζετε ένα τέτοιο στοματικό πρόβλημα, η περικοπή των απλών υδατανθράκων είναι απαραίτητη. Πείτε αντίο στα πολλά γλυκά και τα ανθυγιεινά σνακς και μειώστε σημαντικά τα βακτήρια του στόματος αλλά και τις πιθανότητες να αυξηθεί η τερηδόνα σας.

Δείτε επίσης: διαιτα για κυτταριτιδα γιατί πρέπει να γεμίζετε το πιάτο σας με λαχανικά

Share This