Το άλφα και το ωμέγα στη σωστή διατροφή

Το άλφα και το ωμέγα στη σωστή διατροφή

Το_άλφα_και_το_ωμέγα_στη_σωστή_διατροφή (2)

 

  • Σε κάθε σωστή διατροφή μπορείτε να τρώτε 2 μεγάλες πράσινες σαλάτες καθημερινά, είτε ωμές είτε βραστές με λαχανικά, σε οποιαδήποτε ποσότητα και συνδυασμό σας αρέσει περισσότερο, με 1 κουταλιά ελαιόλαδο, λεμόνι ή ξύδι και ελάχιστο αλάτι.
  • Στα κρεατικά καλό θα ήταν να προτιμάτε το κοτόπουλο και γαλοπούλα στήθος ή μοσχάρι ψητό και στεγνό.
  • Ούτε μεγάλες, ούτε μικρές ! Οι ποσότητες των γευμάτων πρέπει να είναι μέτριες και όσο πιο προσεκτικοί είστε στις ποσότητες τόσο πιο εύκολα θα έχετε αποτέλεσμα.
  • Σε μια σωστή διατροφή πρέπει να χωρίζετε τα γεύματα σας σε μικρές και πολλές μερίδες και να έχετε τουλάχιστον 2 μικρά σνακ στο ενδιάμεσο καθημερινά.
  • Περιορίστε σημαντικά την κατανάλωση αναψυκτικών σε μια σωστή διατροφή, με εξαίρεση το ανθρακούχο νερό και το φυσικό χυμό πορτοκάλι. Αλλά πρέπει να αποφεύγετε το αλκοόλ, το οποίο μπορείτε να καταναλώνετε 2 ποτήρια κρασί 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Προσπαθείτε καθημερινά χωρίς να το αμελείτε να καίτε όσες θερμίδες πρέπει με όποιο τρόπο μπορείτε. Ασκηθείτε ακόμα και πριν τα γεύματα. Κάντε κάποιες απλές ασκήσεις εάν μπορείτε στο σπίτι ή περπατήστε καθημερινά για λίγο, όταν σας δίνεται η ευκαιρία, καίγοντας αρκετές θερμίδες
  • Μειώστε το αλάτι αλλά και τη ζάχαρη. Η μεγάλη κατανάλωση αλατιού ενισχύει την αύξηση και ανάπτυξη των λιποκυττάρων σας. Πρέπει να αποφεύγετε τα αλλαντικά με έντονες γεύσεις, παστά κ.ά και αντικαταστήστε το αλάτι με διάφορα μπαχαρικά στο φαγητό σας, για εξίσου καλή γεύση, αλλά και τα γλυκά ή τα σνακς με ζάχαρη !
Share This