4 + 1 τροφές που πρέπει να συμπεριλάβουμε για υγιεινο πρωινο γευμα

4 + 1 τροφές που πρέπει να συμπεριλάβουμε για υγιεινο πρωινο γευμα

υγιεινο πρωινο γευμα, τώρα που έβαλες στόχο να αδυνατίσεις, χρειάζεσαι σαφώς και ένα υγιεινό πρωινό, που είναι φυσικά κι ένα από τα βασικότερα γεύματα.

υγιεινο πρωινο γευμα

 

 

Το υγιεινο πρωινο γευμα είναι ίσως το σημαντικότερο από όλα τα γεύματα της ημέρας. Μας δίνει την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε σωστά τη μέρα μας. Έχει όμως και άλλα οφέλη, όπως τον έλεγχο του βάρους και την βελτίωση της απόδοσής μας.

Ένα καλό υγιεινο πρωινο γευμα θα πρέπει να καλύπτει το 25-30% των ημερήσιων θερμίδων μας. Τι θα πρέπει όμως να περιλαμβάνει για να είναι «καλό»?

Γενικά θα πρέπει να αποφεύγουμε τα λιπαρά, τα κρέατα, τη ζάχαρη και τις επεξεργασμένες τροφές. Αντίθετα, πρέπει να επικεντρωθούμε σε τροφές που θα μας δώσουν ενέργεια και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Ποιες λοιπόν είναι οι ιδανικές τροφές για το πρωινό γεύμα μας?

 

Αυγά

Τα αυγά είναι άριστη πηγή πρωτείνης και μας «κρατάνε» όλο το πρωί. Περιέχουν βεταΐνη και χολίνη, βιταμίνες που συμβάλλουν στην υγεία της καρδιάς. Είναι πλούσια σε Β-2  (που μετατρέπει την τροφή σε ενέργεια), Β-12 (για τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων), Α (για τη βελτίωση της όρασης), και E (για την πρόληψη της βλάβης των κυττάρων). Αν θέλουμε ποικιλία στο πρωινό μας, μπορούμε να τα μαγειρέψουμε με διάφορετικούς τρόπους: βραστά, ποσέ ή ομελέτα.

 

Γιαούρτι

Είναι πλούσιο σε προβιωτικά που  βοηθούν στην υγεία του πεπτικού συστήματος. Περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο που μας είναι απαραίτητα. Μπορούμε εύκολα να το ενσωματώσουμε στη διατροφή μας, συνδυάζοντάς το με φρούτα, μέλι, νιφάδες βρώμης και άλλες υγιεινές τροφές. Προτιμήστε το παραδοσιακό, πλήρες σε λιπαρά γιαούρτι.

 

Νιφάδες Βρώμης

Ένα μπολ με νιφάδες βρώμης το πρωί είναι η ιδανική πηγή φυτικών ινών. Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για ασθένειες όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση και ο διαβήτης τύπου 2. Βοηθάει στην απώλεια βάρους και μειώνει τη χοληστερόλη στο αίμα μας.

 

Πορτοκάλια ή Γκρέιπφρουτ

Και τα δύο αυτά φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και φυλλικού οξέος, που συμβάλει στη δημιουργία νέων κυττάρων. Περιέχουν αντιοξειδωτικά που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού μας και βιταμίνη C που μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου.

 

υγιεινο πρωινο γευμα με Αβοκάντο

Δημοφιλές για τη γλυκιά του γεύση, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε «καλά» λιπαρά, φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε. Περιέχει επίσης κάλιο και φυλλικό οξύ.

 

Δείτε επίσης: Πώς να φτιάξετε γρήγορα γεύματα για υγιεινή διατροφή

Share This
Κάντε το σχόλιο σας