Προτείνουμε πρόγραμμα διατροφής μετά την εγκυμοσύνη

Προτείνουμε πρόγραμμα διατροφής μετά την εγκυμοσύνη

%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5_%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b3%cf%81%ce%b1%ce%bc%ce%bc%ce%b1_%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae%cf%82_%ce%bc%ce%b5%cf%84

Το πιο σημαντικό σε ένα πρόγραμμα διατροφής που ξεκινάτε μετά από μια εγκυμοσύνη είναι να μην είστε αυστηρή με τον εαυτό σας. Οι περισσότερες γυναίκες χάνουν περίπου 3-6 κιλά στη γέννα, γιατί χάνετε τόσο το βάρος του ίδιου του βρέφους όσο και το βάρος του πλακούντα και του αμνιακού υγρού. Κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας μετά από μια γέννα θα συνεχίσετε να χάνετε κιλά λόγω της αποβολής των υγρών. Οπότε, όταν αποφασίσετε να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής για να επανέλθετε στα κιλά που είχατε πριν το μωρό σας, να έχετε κατά νου ότι θα χάνετε περίπου μισό με ένα κιλό την εβδομάδα. Άρα μην βιάζεστε και μην στεναχωριέστε ή αγχώνεστε που δεν βλέπετε το δείκτη της ζυγαριάς να πέφτει!

Το πρόγραμμα διατροφής που σας προτείνουμε να ακολουθήσετε πρέπει να είναι γεμάτο φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης. Όλα αυτά είναι άριστες πηγές από θρεπτικά συστατικά που σας βοηθούν να νιώθετε πως δεν πεινάτε και σας βοηθούν να είστε σε φόρμα. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, είναι επίσης σημαντικά! Προτιμήστε ελαφρύ γάλα, γιαούρτι και τυριά με χαμηλά λιπαρά για το πρωινό ή το βραδινό σας. Το κοτόπουλο, τα ψάρια, τα φασόλια, το άπαχο κρέας είναι βασικές πηγές πρωτεΐνης. Γενικά να προσέχετε να αποφεύγετε το junk food, το αλκοόλ και όλα τα τυποποιημένα τρόφιμα. Προμηθευτείτε για το σπίτι μόνο υγιεινά φρέσκα τρόφιμα με ελάχιστη επεξεργασία. Αν δεν μπορείτε μειώστε τα γλυκά που καταναλώνετε, αλλά μην ξεχνάτε να επιβραβεύετε τον εαυτό σας με λίγη σοκολάτα υγιείας ή γλυκά του κουταλιού που έχουν λιγότερες θερμίδες και είναι εξίσου νόστιμα!

Share This
Κάντε το σχόλιο σας