Όσα πρέπει να γνωρίζετε για την πετρουλάκη διατροφή

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για την πετρουλάκη διατροφή

Όσα_πρέπει_να_γνωρίζετε_για_την_πετρουλάκη_διατροφή

Μερικοί από τους κανόνες που περιλαμβάνει η Ελένη Πετρουλάκη διατροφή είναι:

  • Κάθε πρωί πρέπει να παίρνετε την απαραίτητη ενέργεια από το φαγητό σας άρα χρειάζεστε δημητριακά ολικής αλέσεως, αυγά, γάλα με χαμηλά λιπαρά, φρέσκο χυμό ή τοστ με γαλοπούλα.
  • Για τα ενδιάμεσα σνακς από τα γεύματα σας προτιμήστε ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών.
  • Καλό είναι να μετράμε ανά περιόδους την περιφέρεια του στήθους, της μέσης και των γοφών και όχι να έχετε υπόψιν μόνο το τι λέει ζυγαριά σας, χωρίς να γνωρίζετε το σώμα σας και μέσα από την πραγματική μέτρηση.
  • Είναι μεγάλο ψέμα πως για να χάσετε κιλά πρέπει να πεινάσετε. Αν ξαφνικά πεινάσετε πρέπει να φάτε ένα φρούτο, ένα κριτσίνι, μερικούς ξηρούς καρπούς ή ένα αποξηραμένο φρούτο. Μην φάτε εκείνη τη στιγμή κάποιο γλυκό ή οποιοδήποτε είδος junk food.
  • Η Ελένη Πετρουλάκη πριν τη διατροφή συμβουλεύει να κάνετε πάντα ενδοκρινολογικές, ορμονικές και γενικές εξετάσεις για να γνωρίζετε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκεστε.
  • Στην Ελένη Πετρουλάκη διατροφή το αρχικό 2βδόμαδο μπορεί να μην δείτε κάποια σημαντική διαφορά στο σώμα ή τα κιλά σας. Προσοχή σε αυτή τη φάση! Δεν πρέπει να απογοητεύεστε και να τα παρατήσετε αλλά να συνεχίσετε την προσπάθεια σας.
  • Πολύ νερό και πολύ πράσινο τσάι…αυτά είναι δύο από τα πιο πολύτιμα μυστικά της Ελένης για τέλειο κορμί. Μην πίνετε μεγάλες ποσότητες αλκοόλ γιατί έχει θερμίδες και μην ρίχνετε πολύ ζάχαρη στον καφέ σας. Προτιμήστε την καστανή ζάχαρη ή τη ζαχαρίνη για να βοηθήσετε τον εαυτό σας και το σώμα σας κατά τη διάρκεια της δίαιτας σας.
Share This