7 Συμβουλές για τη νέα μητέρα: πώς να αποκτήσεις πάλι την ενέργεια που χρειάζεσαι

7 Συμβουλές για τη νέα μητέρα: πώς να αποκτήσεις πάλι την ενέργεια που χρειάζεσαι

νεα μητερα, Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί η νέα μητέρα να κάνει για να βρει την πρόσθετη ενέργεια που χρειάζεται.

νεα μητερα 1

Η εγκυμοσύνη, τα μικρά παιδιά και το γεμάτο πρόγραμμα αποστραγγίζουν όλη την ενέργεια από κάθε νεα μητερα . Ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια της μητρότητας, μέχρι να «πιάσετε» τους ρυθμούς της, η μητρότητα μπορεί να σας φαίνεται εξοντωτική.

Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορεί η νέα μητέρα να κάνει για να βρει την πρόσθετη ενέργεια που χρειάζεται.

 

Αρχίστε γυμναστική

Ακούγεται ειρωνικό, έτσι? Όλη τη μέρα τρέχετε και το σώμα σας θέλει να ξεκουραστεί. Κι όμως, η αεροβική άσκηση θα τονώσει την κυκλοφορία του αίματος και θα αυξήσει το οξυγόνο στο σώμα σας.

Αν η γυμναστική σας φαίνεται φριχτή λέξη, ξεκινήστε με λίγο περπάτημα και μερικές αεροβικές ασκήσεις για λίγα λεπτά τη μέρα. Μπορείτε να αυξήσετε προοδευτικά το χρόνο σε 35-45 λεπτά καθημερινής άσκησης.

 

Πίνετε περισσότερο νερό

Έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι και πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε. Τα σώμα μας λειτουργεί πολύ καλύτερα όταν είναι επαρκώς ενυδατωμένο.

 

Αναπληρώστε τον ύπνο σας

Το πιο πιθανό είναι πως δεν μπορείτε να κοιμηθείτε 7 συνεχόμενες ώρες το βράδυ. Εκμεταλλευτείτε τον μεσημεριανό ύπνο των παιδιών σας και αναπληρώστε τις ώρες ύπνου που σας λείπουν.

 

Μην αμελείτε τις βιταμίνες σας

Δεν έχετε πια το χρόνο να προγραμματίζετε, να ψωνίζετε και να ετοιμάζετε γεύματα με όλες τις βιταμίνες που χρειάζεστε. Υπάρχει λύση και λέγεται συμπλήρωμα διατροφής με πολυβιταμίνες. Εννοείται πως πριν πάρετε οτιδήποτε, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

 




 

νεα μητερα Μειώστε τη ζάχαρη

Όταν τρώμε κάποια τροφή που έχει πολλή ζάχαρη, το επίπεδο της γλυκόζης ανεβαίνει απότομα στο αίμα. Ο οργανισμός μας εκκρίνει ινσουλίνη, έτσι ώστε η γλυκόζη να πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα. Αυτό απαιτεί μεγάλη κατανάλωση ενέργειας και οδηγεί σε αίσθημα κόπωσης.

 

Μειώστε τον καφέ

Έχουμε την εντύπωση πως ο καφές αυξάνει την ενεργητικότητα μας. Αυτό είναι μεν αλήθεια αλλά κρατάει για λίγες ώρες. Όταν περάσει η επίδρασή του, τα σώμα μας καταρρέει και νιώθουμε πιο κουρασμένες και άτονες. Δεν χρειάζεται να βγάλετε τον καφέ τελείως από τη ζωή σας, κρατήστε τον για εξαιρετικές περιπτώσεις.

 

Πηγαίνετε νωρίς για ύπνο

Όσο κι αν φαίνεται ακατόρθωτο, προσπαθήστε το. Το σώμα μας ξεκουράζεται πολύ καλύτερα όταν πέφτουμε για ύπνο νωρίς το βράδυ. Οι δουλειές που θέλετε να κάνετε αργά το βράδυ πιέζοντας τον εαυτό σας, θα σας φανούν πολύ πιο εύκολες το πρωί. Και το να ξυπνήσετε πριν τα παιδιά σας θα σας δώσει το χρόνο που χρειάζεται κάθε νεα μητερα για να προετοιμαστεί για μία ακόμη εξουθενωτική μέρα.

νεα μητερα 2

 

Δείτε επίσης: αδελφικοι καβγαδες: τι να κάνετε όταν τα παιδιά σας δεν σταματούν να μαλώνουν

Share This