Τρεις απαραίτητες τροφές σε κάθε ισορροπημένη διατροφή

Τρεις απαραίτητες τροφές σε κάθε ισορροπημένη διατροφή

%cf%84%cf%81%ce%b5%ce%b9%cf%82_%ce%b1%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%af%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b5%cf%82_%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ad%cf%82_%cf%83%ce%b5_%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5_%ce%b9%cf%83%ce%bf%cf%81

Μέλι

Το αγαπημένο όλων! Εντάξτε στα γεύματα σας συχνότερα για καθημερινή ισορροπημένη διατροφή! Το μέλι είναι πολύ πλούσιο σε ζάχαρα καλά για τον οργανισμό και έχει ισχυρή διατροφική αξία. Συμβάλλει στην απορρόφηση ασβεστίου και διευκολύνει την απορρόφηση των ενεργών συστατικών του οργανισμού. Πολλοί μπορεί να λένε ότι το μέλι παχαίνει όμως οι ειδικοί το αρνούνται, αν δεν κάνετε υπερβολές με την ποσότητα που καταναλώνετε!

Αβοκάντο

Μπορεί οι Έλληνες να μην έχουν το αβοκάντο στο καθημερινό τους γεύμα αλλά, όπως λένε οι ειδικοί, είναι απαραίτητο σε κάθε ισορροπημένη διατροφή! Είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λίπη και φολικό οξύ, βοηθά στην καλή καρδιαγγειακή υγεία αλλά και στην καύση του λίπους και ειδικά σε αυτού που συσσωρεύεται στην περιοχή της κοιλιάς. Αν νομίζετε πως είναι δύσκολο να εντάξετε το αβοκάντο στο πιάτο σας, τότε απλά προσθέστε μερικές φέτες αβοκάντο στις σαλάτες σας, απλά μειώστε παράλληλα το λάδι που βάζετε, αφού μισό αβοκάντο ισοδυναμεί με μιάμιση κουταλιά ελαιόλαδο. Μπορείτε επίσης να το φάτε σκέτο με λίγες σταγόνες λεμόνι, που του ταιριάζει περισσότερο και του χαρίζει πιο έντονη γεύση.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι γνωστό για τις πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας που περιλαμβάνει, τις βιταμίνες του συμπλέγματος B, A, το ασβέστιο, το φώσφορο και πολλά ακόμη συστατικά για σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Έχει λίγες θερμίδες και είναι ιδανικό για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Όσες και όσοι καταναλώνουν συστηματικά γιαούρτι έχουν μικρότερο κίνδυνο να παρουσιάσουν λοίμωξη του ουροποιητικού συστήματος. Το πιο σημαντικό όμως απ όλα είναι πως το γιαούρτι βοηθά στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας αφού προσφέρει αίσθημα κορεσμού.

Share This
Κάντε το σχόλιο σας