Εύκολα κόλπα για ημερήσια διατροφή αδυνατίσματος

Εύκολα κόλπα για ημερήσια διατροφή αδυνατίσματος

Εύκολα_κόλπα_για_ημερήσια_διατροφή_αδυνατίσματος

Η ημερήσια διατροφή σας πρέπει να έχει πάνω από 1 γεύματα! Η σταθερότητα των επιπέδων σακχάρου στο αίμα έχει μεγάλη σημασία για την υγεία και το σώμα σας, ειδικά αν θέλετε να αποφύγετε το αίσθημα της πείνας που σας οδηγεί συνήθως στο τσιμπολόγημα και στα περιττά κιλάκια.

Τι κάνετε όταν έχετε λιγούρες; Προτιμήστε τα έξυπνα σνακ, όπως γιαούρτι, φρέσκα φρούτα, μαύρη σοκολάτα, ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Ένα γνωστό μυστικό διατροφής που θα σας πει κάθε διατροφολόγος είναι να προτιμάτε το ψάρι και το κοτόπουλο από το κρέας και γενικότερα να προσπαθείτε να καταναλώνετε όσο λιγότερο κρέας μπορείτε σε εβδομαδιαία βάση.

H κατανάλωση υγρών είναι επίσης ένα άλλο μεγάλο θέμα σε κάθε πλάνο για ημερήσια διατροφή. Προτείνεται η κατανάλωση 2 και άνω λίτρων ημερησίως υγρών. Αυτά μπορεί να είναι είτε με τη μορφή νερού, γάλακτος, χυμών φρούτων και λαχανικών καθώς και σε μορφή σούπας. Η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών συστήνεται να μην ξεπερνά τα ένα με δύο ποτά ημερησίως λόγω των θερμίδων που έχουν και αγνοείτε.

Στην ημερήσια διατροφή σας τα όσπρια πρέπει να έχουν το ρόλο τους. Φακές, φασόλια, αρακάς και ρεβίθια πρέπει να μπουν στο πιάτο σας! Προσπαθήστε να τρώτε 2 φορές την εβδομάδα όσπρια και αν δεν είστε φαν προσπαθήστε να τα εισάγετε σε σαλάτες ή ως συνοδευτικά στα κυρίως γεύματα σας.

Προσέξτε την ποσότητα του λαδιού που βάζετε στις σαλάτες στην ημερήσια διατροφή σας. Μην το παρακάνετε χωρίς να υπάρχει λόγος, όπως το ίδιο ισχύει και με τις σος στις σαλάτες.

Share This