Ο ρόλος του νερού στο γρήγορο αδυνάτισμα

Ο ρόλος του νερού στο γρήγορο αδυνάτισμα

Ο_ρόλος_του_νερού_στο_γρήγορο_αδυνάτισμα (2)

 

Ακολουθείτε ένα αυστηρό πρόγραμμα για γρήγορο αδυνάτισμα αλλά ξεχνάτε να πίνετε την απαιτούμενη ποσότητα νερού που πρέπει μέσα στην ημέρα ; Μην περιμένετε να λειτουργήσει 100% σωστά το γρήγορο αδυνάτισμα που έχετε επιλέξει !

Κάθε δίαιτα για γρήγορο αδυνάτισμα προυποθέτει πολλά ποτήρια νερού καθημερινά ! Η γενική αρχή του λαού είναι να πίνετε 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα. Ωστόσο οι ειδικοί διατροφολόγοι λένε πως η ακριβής ποσότητα εξαρτάται από το ύψος και το βάρος σας, τη διατροφή σας καθώς και από το επίπεδο φυσικής σας δραστηριότητας. Καμιά φορά, είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ πείνας και δίψας. Έτσι, αν για παράδειγμα περπατήσετε για μισή ώρα, νιώθετε ξαφνικά ότι πεινάτε ενώ στην πραγματικότητα μπορεί απλά να είστε αφυδατωμένοι. Δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό. Παράλληλα η επιστημονική έρευνα έχει δείξει ότι ένα ποτήρι νερό πριν το γεύμα σας βοηθάει να αισθάνεστε πιο χορτάτοι και να τρώτε λιγότερο. Φροντίστε να έχετε ένα μπουκαλάκι νερό στο γραφείο σας όταν δουλεύετε. Επίσης, αφήστε ένα ποτήρι νερό δίπλα στο κρεβάτι σας γιατί συχνά ξυπνάμε αφυδατωμένοι το πρωί και έχουμε ανάγκη από νερό.

Τέλος, μια καλή συμβουλή είναι αντί να πιείτε ένα ποτήρι σόδα ή ένα φλιτζάνι καφέ προτιμήστε ένα ποτήρι νερό ή μικρές ποσότητες νερού περιοδικά μέσα στην ημέρα.

Share This