Μια καινούργια πρωτότυπη και πολύ γρήγορη δίαιτα

Μια καινούργια πρωτότυπη και πολύ γρήγορη δίαιτα

Μια_καινούργια_πρωτότυπη_και_πολύ_γρήγορη_δίαιτα

Έχετε δοκιμάσει κάθε γρήγορη δίαιτα που κυκλοφορεί αλλά δεν έχετε δει αποτελέσματα; Μια νέα πρωτότυπη γρήγορη δίαιτα είναι η σημερινή μας πρόταση, που μπορείτε να ακολουθήσετε αν έχετε τη σύμφωνη γνώμη του διαιτολόγου σας! Με αυτή τη δίαιτα δεν θα πεινάσετε, αλλά ουσιαστικά θα φτιάξετε από την αρχή ένα πολύ καλό και γεμάτο πρόγραμμα διατροφής από το πρωί μέχρι το βράδυ ώστε να καταναλώνετε και να καίτε τις κατάλληλες θερμίδες. Κανένα από τα γεύματα που περιλαμβάνει δεν είναι ακριβό ή δύσκολο στο μαγείρεμα του, αλλά όλα είναι πολύ γευστικά και απλά για να μη δυσκολευτείτε ούτε μια στιγμή. Αυτό είναι και το μυστικό της, ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να κουραστείτε για να ακολουθήσετε το πρόγραμμα της, άρα έχετε και λιγότερες πιθανότητες να παρατήσετε τη δίαιτα αυτή. Το πρόγραμμα γι αυτή τη γρήγορη δίαιτα είναι το παρακάτω:

Πρωινό γεύμα:
1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά ή 1 γιαούρτι ή λίγοτυρί με χαμηλά λιπαρά με 1/2 φλιτζάνι δημητριακά πρωινού ή 2 φρυγανιές ολικής

Σνακ:
1 φρούτο εποχής της επιλογής σας

Μεσημεριανό γεύμα:
ψάρι ή κοτόπουλο ή μοσχαρίσια μπριζόλα ή 2 μέτρια μπιφτέκια με μικρή σαλάτα από ωμά ή βραστά λαχανικά με 1 κουταλιά ελαιόλαδο μια φέτα ψωμί ή 1/2 φλιτζάνι ρύζι
ή
φακές ή φασόλια ή ρεβίθια, μαγειρεμένα με 1 κουταλιά ελαιόλαδο και λίγο τυρί με χαμηλά λιπαρά μια μικρή σαλάτα από ωμά ή βραστά λαχανικά με 1 κουταλιά ελαιόλαδο και μια φέτα ψωμί
ή
φασολάκια ή αρακά ή μπάμιες, μαγειρεμένα με 1 κουταλιά ελαιόλαδο με 1 αυγό βραστό και 30 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά και μια φέτα ψωμί

Σνακ:
1 φρούτο εποχής της επιλογής σας

Βραδινό γεύμα:
άπαχο κρέας ή ψάρι ή κοτόπουλο ή ένα μικρό μπιφτέκι ή λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά ή 1 αυγό με μια μικρή σαλάτα ωμή ή βραστή ή 1 φλιτζάνι όσπρια ή λαδερά με 1 κουταλιά ελαιόλαδο μια φέτα ψωμί ή μια μέτρια πατάτα ψητή ή βραστή

Share This