Προτείνουμε εύκολη διατροφή για γράμμωση

Προτείνουμε εύκολη διατροφή για γράμμωση

Προτείνουμε_εύκολη_διατροφή_για_γράμμωση (1)

Θέλετε να χαρείτε το καλογυμνασμένο σώμα σας αλλά πιστεύετε πως πρέπει να πετύχετε και την τέλεια γράμμωση για να νιώσετε 100% όπως θα θέλατε ; Μια σωστή και ειδική διατροφή για γράμμωση  είναι η λύση σε αυτό σας το πρόβλημα !

Κάθε διατροφή για γράμμωση δεν επιτρέπει να μένετε νηστικές όλη την ημέρα, με την ελπίδα ότι σε λιγότερο ένα μήνα θα έχετε τους πολυπόθητους γραμμωμένους κοιλιακούς.  Το μόνο σίγουρο είναι ότι με τον τρόπο αυτό θα καταβολίσετε τη μυική σας μάζα, επηρεάζοντας αρνητικά τον μεταβολισμό σας. Η διαδικασία της γράμμωσης είναι μακροπρόθεσμη και απαιτεί σωστό προγραμματισμό, τέλεια διατροφή για γράμμωση  και πολύ υπομονή.  Η μείωση του σωματικού λίπους είναι το μεγάλο μυστικό. Η διατροφή σας πρέπει να βασίζεται σε ένα καλό ρυθμό απώλειας λίπους που δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,7% του συνολικού σας βάρους! Αρχικά πρέπει να επιλέγετε σωστά το είδος των υδατανθράκων που καταναλώνετε, όπως το πολύσπορο ψωμί, οι γλυκοπατάτες, που έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη από τις κοινές πατάτες, το καστανό ρύζι που δεν είναι αποφλοιωμένο, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, οι φακές, τα φασόλια, τα ρεβίθια και ο αρακάς αλλά και οι νιφάδες βρώμης, πρέπει είναι στις πρώτες σας επιλογές.

Τα λαχανικά πρέπει να είναι ινώδη καθώς είναι μια πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας θα πρέπει να υπάρχει σε όλα τα γεύματα σας μαζί με το άπαχο στραγγιστό γιαούρτι  και το  άπαχο κρέας πουλερικών.

Share This