Όσα πρέπει να έχει μια πολύ καλή διατροφή για αθλητές

Όσα πρέπει να έχει μια πολύ καλή διατροφή για αθλητές

Όσα_πρέπει_να_έχει_μια_πολύ_καλή_διατροφή_για_αθλητές

Η σωστή διατροφή για αθλητές δεν θέλει τρομερές στερήσεις ή περίεργες τροφές, μπορείτε να αυξήσετε τις επιδόσεις σας με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, αρκεί αυτό να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα για υγεία και ενέργεια!

Ο βασικότερος από τους παράγοντες που συμβάλλουν στην ευρωστία άλλωστε βελτίωση της διατροφής. Το αυγό είναι το πρώτο απαραίτητο σε μια διατροφή για αθλητές! Τα αυγά καλύπτουν το 8% των ημερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνη, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζονται οι κουρασμένοι σας μυς για να επανέλθουν στο φυσιολογικό μετά από αρκετή ώρα προπόνησης ή άσκηση. Ένα αυγό περιέχει βιταμίνη Κ, που βοηθά να έχετε υγιή οστά και χολίνη η οποία ενισχύει τη μνήμη και προφυλάσσει το συκώτι από τη συσσώρευση λίπους. Στη διατροφή για αθλητές πρέπει επίσης να υπάρχει αρκετό άπαχο κρέας, όπως το κοτόπουλο! Το κοτόπουλο έχει σελήνιο, ένα στοιχείο που χρησιμεύει για την αντιοξειδωτική του δράση καθώς και νιασίνη, βιταμίνη του συμπλέγματος Β, που ρυθμίζει την απελευθέρωση ενέργειας από τα λίπη, τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες μετά, κατά τη διάρκεια και πριν την γυμναστική και την άσκηση του σώματος. Σε μια αθλητική διατροφή είναι επίσης απαραίτητα τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί αλλά και τα ψάρια τα οποία είναι πολύ πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, όπως οι σαρδέλες, ο τόνο αλλά και ο σολομός.

Share This