Τι να τρώτε στο πρωινό σε μια διατροφή για αδυνάτισμα

Τι να τρώτε στο πρωινό σε μια διατροφή για αδυνάτισμα

%cf%84%ce%b9_%ce%bd%ce%b1_%cf%84%cf%81%cf%8e%cf%84%ce%b5_%cf%83%cf%84%ce%bf_%cf%80%cf%81%cf%89%ce%b9%ce%bd%cf%8c_%cf%83%ce%b5_%ce%bc%ce%b9%ce%b1_%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae_%ce%b3

Οι 3 παρακάτω προτάσεις για πρωινό σε μια διατροφή για αδυνάτισμα εξασφαλίζουν στον οργανισμό σας την ενέργεια που χρειάζεται αλλά και τη δύναμη για να φέρετε εις πέρας ότι έχετε να κάνετε μέσα στη μέρα:

  • Τα αυγά είναι η νούμερο 1 επιλογή σε κάθε διατροφή για αδυνάτισμα! Τα αυγά μπορεί να έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε χοληστερίνη αλλά είναι μια πλήρης τροφή. Έχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά ενώ πρόκειται για μια τροφή που βοηθά πολύ στο αδυνάτισμα. Πολλές έρευνες έχουν δείξει πως ένα αυγό προκαλεί κορεσμό για μεγάλο χρονικό διάστημα και βοηθά στην κατανάλωση λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σας προτείνουμε τα προτιμάτε τα βραστά αυγά από τα τηγανιτά και να τα συνδυάζετε με τυρί χαμηλών λιπαρών, κριτσίνια ή γαλοπούλα.
  • Το ψωμί σικάλεως σε μια δίαιτα είναι η καλύτερη επιλογή. Πείτε αντίο στο με ψωμί ολικής αλέσεως, γιατί το ψωμί σικάλεως θα σας κρατήσει περισσότερο χορτάτες και έχει επίσης τις ίδιες περίπου χαμηλές θερμίδες. Σε σχέση με το απλό ψωμί έχει 4 φορές περισσότερες φυτικές ίνες και τη διπλάσια ποσότητα μαγνησίου που είναι εξαιρετική για εσάς που θέλετε να χάσετε κιλά. Έχει επίσης σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνες της ομάδας Β άρα είναι τέλειο για πρωινό με με μέλι.
  • Η τρίτη πρόταση μας στο τι να τρώτε στο πρωινό σε μια διατροφή για αδυνάτισμα είναι φυσικά το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά! Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και είναι μεγάλη πηγή προβιοτικών! Καταναλώστε το μέλι, φρούτα ή βρώμη.
Share This