Η διάσημη διατροφή South Beach των επωνύμων

Η διάσημη διατροφή South Beach των επωνύμων

Η_διάσημη_διατροφή_South_Beach_των_επωνύμων (1)

 

Η South Beach διατροφή δίνει έμφαση σε πρωτεΐνες αντί για τους υδατάνθρακες. Η θεωρία πίσω από την περικοπή των υδατανθράκων και της υψηλότερης κατανάλωσης πρωτεΐνης είναι ότι το σώμα θα αρχίσει να παράγει λιγότερη ινσουλίνη, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στο χάσιμο κιλών.

Αποτελείται από τρεις φάσεις, κατά τις οποίες σταδιακά προστίθονται όλο και περισσότεροι υδατάνθρακες. Ο στόχος της πρώτης φάσης είναι να εξαλειφθεί η λαχτάρα για όλα τα είδη των υδατανθράκων, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων. Μετά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων η πρώτη φάση έχει ολοκληρωθεί, η λαχτάρα θα πρέπει να έχει αποβληθεί. Με την κατάργηση των διακυμάνσεων του σακχάρου στο αίμα που συνοδεύουν οι υδατάνθρακες, η South Beach διατροφή έχει ως στόχο να καταστήσει ευκολότερη τη δίαιτα. Στη συνέχεια, καθώς οι «καλοί» υδατάνθρακες προστίθονται πάλι στη δίαιτα, είναι είναι λιγότερο πιθανό να χαθεί ο έλεγχος και να αρχίσουν υπερβολές στη διατροφή. Οι τύποι των υδατανθράκων, επιτρέπονται για την South Beach δίαιτα είναι αυτές που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Στην πραγματικότητα, αν δεν απολαμβάνετε να τρώτε ανάμεικτα χόρτα με ελαφριά σάλτσα βινεγκρέτ, η διατροφή South Beach μπορεί να είναι κάπως δύσκολη για σας. Δεν υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο ευελιξίας, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αν είστε αθστηρά χορτοφάγος. Η δίαιτα απαιτεί αρκετή πρωτεΐνη, η οποία περιλαμβάνεται στο στήθος κοτόπουλο, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

Share This