Τι περιλαμβάνει μια δίαιτα με πρωτεΐνες χαμηλή σε υδατάνθρακες

Τι περιλαμβάνει μια δίαιτα με πρωτεΐνες χαμηλή σε υδατάνθρακες

%cf%84%ce%b9_%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%bb%ce%b1%ce%bc%ce%b2%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9_%ce%bc%ce%b9%ce%b1_%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1_%ce%bc%ce%b5_%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b5%ce%90%ce%bd

Μια δίαιτα με πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες είναι πάντα αποτελεσματική και δεν σας προκαλεί ποτέ το αίσθημα της πείνας, το οποίο είναι και ο βασικός παράγοντας που οι περισσότερες γυναίκες διακόπτουν ένα πρόγραμμα διατροφής.

Τι περιλαμβάνει όμως μια δίαιτα με πρωτεΐνες χαμηλή σε υδατάνθρακες; Η βάση της είναι ο έλεγχος της ινσουλίνης που συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, της χοληστερίνης, των τριγλυκεριδίων και της αποθήκευσης του λίπους στο σώμα σας. Είναι γνωστό πως οι υδατάνθρακες είναι υπεύθυνοι για να κάνουν τον οργανισμό να ξεκινήσει την παραγωγή ινσουλίνης. Τα αρκετά υψηλά επίπεδα ινσουλίνης εμποδίζουν την αποσύνθεση των αποθεμάτων λίπους στο σώμα και σε συνδυασμό με τη μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων μπορείτε να κρατήσετε ικανοποιητικά χαμηλά τα επίπεδα ινσουλίνης, ενισχύοντας την παραγωγή γλυκαγόνης που αντλεί ενέργεια από τα αποθέματα λίπους του σώματος σας. Έτσι χάνετε αποτελεσματικά όλα τα περιττά κιλά χωρίς να πεινάσετε! Ένα πρόγραμμα διατροφής σε μια δίαιτα με πρωτεΐνες χαμηλή σε υδατάνθρακες έχει τροφές όπως:

  • Λευκό κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα)
  • Βοδινό κρέας
  • Ψάρια (όπως τόνο, σολομό κ.ά.)
  • Αυγά
  • Μικρές ποσότητες από γαλακτοκομικά
  • Λαχανικά
  • Επιλεγμένα Φρούτα (όπως μπανάνες, μήλα κ.ά.)
  • Καφές
  • Τσάι
  • Χυμοί

Δεν περιλαμβάνει τροφές όπως:

  • Ρύζι
  • Ζυμαρικά
  • Μεγάλες ποσότητες φρούτων (φράουλες, καρούζι κ.ά)
  • Ζάχαρη
  • Δημητριακά
  • Ψωμί
  • Αλκοόλ
  • Αναψυκτικά
  • Ροφήματα με σαντιγύ
Share This