Μικρά μυστικά για κάθε δίαιτα για χάσιμο λίπους

Μικρά μυστικά για κάθε δίαιτα για χάσιμο λίπους

%ce%bc%ce%b9%ce%ba%cf%81%ce%ac_%ce%bc%cf%85%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac_%ce%b3%ce%b9%ce%b1_%ce%ba%ce%ac%ce%b8%ce%b5_%ce%b4%ce%af%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b1_%ce%b3%ce%b9%ce%b1_%cf%87%ce%ac%cf%83%ce%b9

  1. Η δίαιτα για χάσιμο λίπους και η στοχευμένη άσκηση για κάψιμο λίπους πάνε μαζί. Φροντίστε όσο εφαρμόζετε μια δίαιτα να αναπτύξετε τη φυσική σας δραστηριότητα, είτε με κάτι απλό όπως το γρήγορο περπάτημα είτε με στοχευμένα προγράμματα διατροφής.
  2. Αποφύγετε τρόφιμα με πολύ ζάχαρη καθώς δεν βοηθάν καμία δίαιτα για χάσιμο λίπους να δείξει αποτελέσματα. Πείτε όχι στα γλυκά και σε όλες τις τροφές που κρύβουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, όπως επίσης και στα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα.
  3. Πιείτε πολύ νερό αλλά και πολύ πράσινο τσάι! Προσπαθήστε καθημερινά να πίνετε τουλάχιστον ένα ποτήρι πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες, κρύο ή ζεστό.
  4. Μειώστε την κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών. Η αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ και τροφίμων πλούσιων σε λιπαρά δημιουργεί κατακράτιση άρα και πρήξιμο.
  5. Σε μια δίαιτα για χάσιμο λίπους δεν μετράει μόνο το τι τρώτε το μεσημέρι αλλά κυρίως το τι τρώτε το πρωί. Το πρωινό γεύμα θέτει σε λειτουργία το μεταβολισμό και δίνει στο σώμα την ενέργεια που χρειάζεται ώστε να ανταπεξέλθει στις δραστηριότητες του.
  6. Φάτε περισσότερα τρόφιμα ολικής αλέσεως όπως δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, αναποφλοίωτο ρύζι ή ψωμί πολύσπορο. Τα τρόφιμα ολικής τροφοδοτούν σταδιακά τον οργανισμό με ενέργεια και διατηρούν το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα άρα και τις περιττές θερμίδες.
  7. Προσπαθήστε να καταναλώνετε 5 μερίδες τη ημέρα από φρούτα και λαχανικά καθώς είναι τροφές με λίγες θερμίδες αλλά πολύ πλούσιες σε νερό και φυτικές ίνες, χορταίνουν γρήγορα και μειώνουν την απορρόφηση λίπους.
Share This