Νέα αθλητική διατροφή με βάση τα μήλα

Νέα αθλητική διατροφή με βάση τα μήλα

Νέα_αθλητική_διατροφή_με_βάση_τα_μήλα (1)

Υπάρχουν πολλές παραλλαγές τα τελευταία χρόνια στην κλασική αθλητική διατροφή και αυτό γιατί είναι ένα είδος δίαιτας που δεν το ακολουθούν πλέον μόνο οι αθλητές.

Η αθλητική διατροφή με βάση τα μήλα είναι μια νέα μορφή διατροφής για αδυνάτισμα που υπόσχεται εύκολο χάσιμο κιλών και γράμμωση και δομήθηκε από το διάσημο διαιτολόγο Tammi Flynn που ήταν υπεύθυνος διατροφής σε πολλά μεγάλα γυμναστήρια της Αμερικής. Ο διαιτολόγος παρατήρησε ότι τα άτομα που γυμναζόταν και έτρωγαν πολλά μήλα είχαν καλύτερη γράμμωση σε σχέση με τους άλλους. Αυτή η διατροφή περιλαμβάνει πολλά μήλα, πολλές πρωτεΐνες και πολλούς υδατάνθρακες. Η αθλητική διατροφή με μήλα έχει από πολλούς συγκριθεί με τις δίαιτες που οι αθλητές χρησιμοποιούν, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας της σε πρωτεΐνη. Ένα μήλο πριν από κάθε γεύμα είναι η βάση της! Το πρωί μπορείτε να τρώτε ένα μήλο, μια ομελέτα με κασέρι ή να σερβίρεται με ένα μικρό μπολ με πλιγούρι βρώμης και μετά από 3 ώρες να τρώτε λίγο τυρί cottage αναμειγνυόμενο με ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Το μεσημέρι πρέπει να καταναλώνεται ένα μήλο, δύο τηγανητά στήθη κοτόπουλου σερβιρισμένα με λίγο μπρόκολο στον ατμό και ένα 1 dl μαγειρεμένο καστανό ρύζι ενώ το βράδυ πάλι ένα μήλο και 200 γραμμάρια ψητό σολομό με μπιζέλια και καστανό ρύζι.

Share This