Εύκολο πλάνο για αδυνάτισμα γρήγορο

Εύκολο πλάνο για αδυνάτισμα γρήγορο

Εύκολο_πλάνο_για_αδυνάτισμα_γρήγορο (2)

Θέλετε αδυνάτισμα γρήγορο με πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο χωρίς να πεινάσετε στιγμή ; Το ακόλουθο πλάνο διατροφής είναι ιδανικό για αδυνάτισμα γρήγορο μέσα σε λίγες μόλις ημέρες χωρίς να νιώσετε το αίσθημα της πείνας. Πριν ξεκινήσετε αυτή τη δίαιτα για αδυνάτισμα γρήγορο συμβουλευτείτε το διατροφολόγο σας. Αυτό είναι :

Πρωινό : Καφές ή τσάι με γλυκαντική ουσία προαιρετικά ή 1 / 2 γκρέιπφρουτ ή 2 κουταλιές της σούπας γιαούρτι χωρίς λιπαρά ή 1 φλιτζάνι γάλα χωρίς λιπαρά ή 1 αυγό βραστό ή ½ κεσεδάκι τυρί cottage ή 1 φρυγανιά ολικής

Ενδιάμεσο σνακ : 1 μέτριο φρούτο της προτίμησης σας

Μεσημεριανό γεύμα : 80 γραμμάρια λαχανικά (λάχανο, μπρόκολο, τομάτες) και 90 γραμμάρια ψάρια βραστά ή 90 γραμμάρια μοσχάρι ή 100 γραμμάρια στήθος κοτόπουλο ή 90 γραμμάρια ψαρονέφρι ή 1 μεγάλο αυγό βραστό και 1 φέτα ψωμί ή 1 μικρή πατάτα βραστή

Ενδιάμεσο σνακ : 1 μέτριο φρούτο της προτίμησης σας

Βραδινό γεύμα : 1 φλιτζάνι τόνο σε νερό ή 60 γραμμάρια κοτόπουλο ή 1 γιαούρτι χωρίς λιπαρά ή 2 φρούτα εποχής και ½ φλιτζάνι καρότα ή 1 φλιτζάνι μπρόκολο ή 1 φλιτζάνι κουνουπίδι και 2 φρυγανιές ολικής.

Share This