αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

αδυνατισμα γλουτων πως να χάσετε πόντους και να κάψετε λίπος στη δύσκολη περιοχή

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

 

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

 

Το αδυνατισμα γλουτων δεν είναι εύκολη υπόθεση, εδικά αν έχετε σιλουέτα με προδιάθεση να αποθηκεύει λίπος σε αυτή τη δύσκολη περιοχή. Αν θέλετε να χάσετε πόντους αλλά και λίπος από την περιοχή των γλουτών θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στην διατροφή σας.

Με μερικά σωστά tips προσαρμόστε το διατροφικό σας πρόγραμμα και βάλτε στη ζωή σας μερικές αερόβιες ασκήσεις για να πετύχετε αποτελεσματικό αδυνάτισμα γλουτών!

Πως να χάσετε πόντους στους γλουτούς

 

#1 Αποκτήστε κίνητρο

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

Ποιο είναι το κίνητρο σας; Όλες μας ζηλεύουμε τα λεπτά καλλίγραμμα πόδια των μοντέλων! Ίσως κίνητρο μπορεί να αποτελέσει και μια εποχή που η σιλουέτα σας σας άρεσε περισσότερο. Πρέπει να βρείτε κάτι για να τονώνεται η ψυχολογία σας! Επίσης να έχετε κάτι να σας υπενθυμίζει πως θα ανταμειφθείτε για τις προσπάθειες με το τελικό αποτέλεσμα!

 

#2 Stop στα junk

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

Για γρήγορο αδυνατισμα γλουτων ξεχάστε το έτοιμο φαγητό! Τέρμα το περίπτερο αλλά και τα deliveries junk food αργά τη νύχτα. Το έτοιμο φαγητό είναι συνήθως πολύ επεξεργασμένο, άρα αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και έχει επόίσης ως αποτέλεσμα την αποθήκευση περισσότερου λίπους στις δύσκολες περιοχές, γλουτούς και κοιλιά.

 

#3 Ναι στη πρωτεΐνη

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

Αυξήστε την ποσότητα πρωτεΐνης που καταναλώνετε καθημερινά! Τρόφιμα όπως τα αυγά, τα ψάρια, η γαλοπούλα, το κοτόπουλο, τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά και τα προϊόντα σόγιας βοηθούν στο να διατηρήσετε τους μυς σας και επιταχύνουν την διαδικασία καύσης του λίπους.

 

#4 Μην ξεχνάτε το πρωινό

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

 




 

Το Α και το Ω είναι ένα καλό πρωινό γεύμα! Πολλές έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που ξεχνούν το πρωινό τους συνήθως καταναλώνουν γεύματα με περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα. Το πρωινό σας γεύμα θα βοηθήσει να μην πεινάσετε γρήγορα και θα αυξήσει το μεταβολισμό σας, άρα θα σας βοηθήσει στην απώλεια πόντων από τους γλουτούς.

 

#5 Πολύ νερό

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

Το έχετε ακούσει πολλές φορές, αλλά ναι βοηθάει και πρέπει να το κάνετε! Αυξήστε τον αριθμό ποτηριών νερού που πίνετε καθημερινά! Μπορεί να σας βοηθήσει να μετράτε μπουκάλια ή ποτήρια, αλλά το θέμα είναι να πιέσετε τον εαυτό σας να θυμάται να πίνει νερό και μετά θα σας γίνει συνήθεια. Πίνοντας τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά βοηθάτε να αποτοξινωθεί σωστά το σώμα σας.

 

#6 Γυμναστείτε

αδυνατισμα γλουτων: 6 μυστικά για μείωση πόντων και χάσιμο λίπους

Η αερόβια άσκηση είναι η καλύτερη λύση στο αδυνατισμα γλουτων! Επιλέξτε το είδος της αερόβιας γυμναστικής που σας αρέσει περισσότερο και βάλτε το στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Θα δείτε άμεσα αποτελέσματα!

 

Δείτε επίσης: 4 + 1 τροφές που πρέπει να συμπεριλάβουμε για υγιεινο πρωινο γευμα

Share This
Κάντε το σχόλιο σας