Τι κρύβει η χορτοφαγική δίαιτα

Τι κρύβει η χορτοφαγική δίαιτα

Τι_κρύβει_η_χορτοφαγική_δίαιτα (1)

Mα γιατί έχει γίνει τόσο διάσημη η  χορτοφαγική δίαιτα ή αλλιώς η Vegan diet ; Η δίαιτα αυτού του τύπου βασίζεται  μόνο στην μαγειρική με  λαχανικά, καρπούς και φρούτα και δεν περιέχει καθόλου κρέας, ψάρι αλλά και γλυκά.

Μια χορτοφαγική δίαιτα έχει πολλά πλεονεκτήματα αλλά και πολλά μειονεκτήματα που πρέπει να γνωρίζετε. Μια τέτοια δίαιτα μπορεί να πετύχει πολύ πιο γρήγορη αποτοξίνωση στον οργανισμό σας αλλά πρέπει να ξέρετε ότι :

  1. Κάθε χορτοφαγική δίαιτα δεν περίεχει τα ίδια φαγητά για κάθε οργανισμό. Όπως και με τις άλλες δίαιτες δε μπορείτε να εφαρμόζετε το πλάνο μιας φίλης σας αλλά το διατροφικό πλάνο που θα σας δώσει μια ειδική  διαιτολόγος μόνο για εσάς.
  2. Μην τρώτε τις ίδιες ποσότητες με όσες τρώγατε πριν τη δίαιτα σας γιατί πολύ απλά δεν θα δείτε διαφορά. Φυσικά και παχαίνουν και τα φρούτα αλλά και τα λαχανικά, ακόμα και αν έχουν πολύ μικρή θερμιδική πυκνότητα.
  3. Μην ρίχνετε πολύ λάδι και πολύ αλάτι σε όλες σας τις σαλάτες. Παρατηρείτε ότι αυξάνετε επικίνδυνα η πίεση σε άτομα που ακολουθούν χορτοφαγικές δίαιτες και δεν προσέχουν την ποσότητα αλατιού που καταναλώνουν.
  4. Τα πράσινα λαχανικά φουσκώνουν αμέσως μετά την κατανάλωση τους το στομάχι για αυτό οι δίατες αυτές προκαλούν πολύ συχνά βαρυστομαχιά.
  5. Οποιοδήποτε φαγητό ονομάζεται χορτοφαγικό δεν είναι απαραιτήτως σωστό και υγιεινό. Πολλά χορτοφαγικά τρόφιμα και προϊόντα δεν πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά και ειδικά σε μεγάλες ποσότητες.
  • Τι_κρύβει_η_χορτοφαγική_δίαιτα (2)
  • Τι_κρύβει_η_χορτοφαγική_δίαιτα (4)
  • Τι_κρύβει_η_χορτοφαγική_δίαιτα (5)
  • Τι_κρύβει_η_χορτοφαγική_δίαιτα (6)
Share This