Μεσογειακή διατροφή με μια συνταγή για χορτοφαγική quesadilla

Μεσογειακή διατροφή με μια συνταγή για χορτοφαγική quesadilla

μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-9

Η λέξη χορτοφαγία σας κάνει να τρέμετε από φόβο στη σκέψη άνοστων λαχανικών και πολύωρης ετοιμασίας ή και αδυναμίας παρασκευής αφού δεν ξέρετε πώς να μαγειρεύετε για τέτοιου είδους διατροφή; Πριν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, χαλαρώστε και αναλογιστείτε τι πραγματικά είναι η χορτοφαγία και ποια είναι τα οφέλη της. Στην κλασική χορτοφαγία, μπορείτε να τρώτε κανονικά αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα. Το μόνο που βγάζετε από τη διατροφή σας είναι το κρέας, μπορείτε όμως, αν θέλετε, να κρατήσετε το ψάρι.

Ωστόσο, αν θέλετε να γίνετε χορτοφάγος, θα πρέπει να κάνετε ισορροπημένη διατροφή, ώστε να αναπληρώνετε τα χρήσιμα συστατικά που θα σας έδινε το κρέας, όπως για παράδειγμα οι πρωτεΐνες. Γενικότερα όμως, αν απαλλαγείτε από την ανάγκη να τρώτε κρέας, μόνο καλό θα σας κάνει, αφού το κρέας περιέχει πολλές τοξίνες, προκαλεί υψηλή χοληστερίνη, και κατ’ επέκταση διάφορα προβλήματα υγείας, ενώ δεν ξέρετε κατά πόσο υγιεινή διατροφή έχει κάνει το ζώο από το οποίο προέρχεται, αλλά ούτε και τις συνθήκες εκτροφής και εκμετάλλευσής του. Δεν ξέρετε δηλαδή κατά πόσο πληρούνται οι προδιαγραφές που θα του εξασφαλίζουν καλή ποιότητα ζωής.

Πριν όμως φτάσετε στο μεγάλο ομολογουμένως βήμα της χορτοφαγίας, μπορείτε να ξεκινήσετε με μικρότερα βήματα, μειώνοντας απλώς τις φορές που τρώτε κρέας μέσα στην εβδομάδα και αυξάνοντας τα γεύματα που έχουν σαν βάση τα λαχανικά. Έτσι θα κάνετε περισσότερο μεσογειακή διατροφή, η οποία αποδεδειγμένα έχει πολλά οφέλη στην υγεία. Παραθέτουμε λοιπόν μια συνταγή για να φτιάξετε χορτοφαγική quesadilla, μια παραλλαγή της γνωστής σπεσιαλιτέ, ιδανική για μεσογειακή διατροφή!

Θα χρειαστείτε:

Αγνό παρθένο ελαιόλαδο

1-2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένο

1 κουταλάκι τριμμένο κύμινο

1-2 κονσέρβες κόκκινα φασόλια, ξεπλυμένα και στραγγισμένα

σπανάκι

περίπου 100 ml νερό

3 φρέσκα κρεμμυδάκια

6 μαλακές τορτίγιες

περίπου 100 γραμμάρια κατσικίσιο τυρί (εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο τυρί σας αρέσει, π.χ φέτα, cottage cheese κτλ)

αλάτι πιπέρι

Σε ένα κατσαρολάκι, σωτάρετε το ελαιόλαδο, σε μέτρια φωτιά, το σκόρδο με όλα τα μπαχαρικά και τα φασόλια για ένα λεπτό περίπου. Προσθέστε τα κρεμμυδάκια και το νερό και ανακατέψτε μέχρι να σωθεί σχεδόν όλο το νερό. Κατεβάστε το από τη φωτιά.

Γεμίστε τις τορτίγιες με το σπανάκι, αφού το έχετε πρώτα ζεματίσει, το τυρί και τα φασόλια με τα κρεμμυδάκια και τα μπαχαρικά που ετοιμάσατε προηγουμένως. Τυλίξτε τις και βάλτε τις στο γκριλ μέχρι  να γίνουν αρκετά μαλακές και ζεστές και να λιώσει σχεδόν το τυρί. Αν δε σας αρέσει το σπανάκι μπορείτε να την κάνετε με όποια λαχανικά σας αρέσουν και να βάλετε και περισσότερα από ένα!

Σερβίρονται με σαλάτα της αρεσκείας σας!

 

  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-5
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-1
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-9
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-2
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-7
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-8
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-3
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-4
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-6
  • μεσογειακή διατροφή με συνταγή για χορτοφαγική quesadilla-10
Share This