Ιδανικές τροφές στο πλάνο για διατροφή για τριχόπτωση

Ιδανικές τροφές στο πλάνο για διατροφή για τριχόπτωση

Ιδανικές_τροφές_στο_πλάνο_για_διατροφή_για_τριχόπτωση (2)

  • Πουλερικά: Στη  διατροφή για τριχόπτωση η μεγάλη περιεκτικότητά που έχουν το κοτόπουλο, η γαλοπούλα και άλλα πουλερικά σε πρωτεΐνη τα κάνουν τις τέλειες τροφές γιατί ειναι πολύ ευεργετικές για την γενική υγεία των μαλλιών σας. Όπως σημειώνουν αρκετοί δερματολόγοι και διατροφολόγοι σήμερα, χωρίς την απαραίτητη πρόσληψη πρωτεΐνης και με λάθος  πρωτεΐνη πολύ χαμηλής βιολογικής αξίας, τα μαλλιά είναι άτονα, δείχνουν αδύναμα και εμφαίζεται πολύ έντονη τριχόπτωση.
  • Αυγά: Τα αυγά βοηθούν τα μαλλιά, όχι μόνο σε ειδικές μάσκες αλλά και στη διατροφή σας. Τα αυγά είναι εξαιρετική τροφή για τα μαλλιά γιατί είναι πολύ πλούσια σε πολλά θρεπτικά συστατικά όπως η πρωτεΐνη, η βιοτίνη και η βιταμίνη Β12.
  • Τροφές ολικής άλεσης: Τα προϊόντα ολικής άλεσης έχουν πολλά και πολύ σημαντικά οφέλη αφού είναι βασικές πηγές υδατανθράκων χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και παρέχουν ταυτόχρονα μεγάλες ποσότητες ψευδάργυρου, σιδήρου και των βιταμινών του συμπλέγματος Β.
  • Μοσχαρίσιο κρέας: Είναι η τέλεια τροφή που θα μπορούσατε να έχετε στη δική σας διατροφή για τριχόπτωση . Το μοσχαρίσιο κρέας έχει γενναίες ποσότητες ψευδάργυρου, σιδήρου, χαλκού και ποσότητες υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης, με πολύ υψηλότερη βιολογική αξία, κάτι που φυσικά την καθιστά πολύ απαραίτητη για να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα τριχόπτωση.
  • Μύδια: Τα θαλασσινά στη σωστή διατροφή για τριχόπτωση είναι απαραίτητα. Τα μύδια, που είναι περισσότερο γνωστά για τις αφροδισιακές ιδιότητες συνεισφέρουν σημαντικά και στην υγεία της τρίχας μας. Περιέχουν καλές ποσότητες από ψευδάργυρο που συνεισφέρει στη ζωντάνια και στην ανανέωση της τρίχας.

 

Share This