Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή

Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή

Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-3

Λυπούμαστε πολύ, αλλά το άρθρο αυτό μάλλον θα απογοητεύσει τις λάτρεις του junk food και συγχρόνως θα αιφνιδιάσει όσες νομίζετε ότι κάνετε υγιεινή διατροφή! Σε προηγούμενο άρθρο μας σας προτείναμε τρόφιμα που είναι καλό να συνδυάζονται μεταξύ τους, ώστε να παίρνετε τα θρεπτικά τους συστατικά στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Γιατί, όπως τονίσαμε, υγιεινή διατροφή δε σημαίνει τι τρώμε μεμονωμένα, αλλά και τι διατροφικούς συνδυασμούς επιλέγουμε.

Σε αυτό το άρθρο, θα κάνουμε το αντίθετο! Θα αναφερθούμε στους διατροφικούς συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε, αν θέλετε να κάνετε υγιεινή διατροφή. Κάποιες ίσως βιαστείτε να σκεφτείτε ότι αυτό το ξέρετε ήδη: για παράδειγμα δεν κάνει να συνδυάζετε τρόφιμα που ανήκουν στην ίδια ομάδα.

Θα εκπλαγείτε όμως, με τους συνδυασμούς που θα αναφέρουμε καθώς είναι πολύ αγαπημένες επιλογές τόσο αυτών που κάνουν ατασθαλίες όσο και αυτών που ασχολούνται με την υγιεινή διατροφή.

Ας αρχίσουμε λοιπόν με το πρωινό. Άσπρο ψωμί με μαρμελάδα είναι κακός συνδυασμός λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, της έλλειψης πρωτεϊνών και των ελάχιστων καλών λιπαρών. Όμως, προς έκπληξη και δική μας, ούτε τα δημητριακά με το γάλα αποτελούν σωστό πρωινό, ούτε και ο χυμός με muffin! «Και τι θα φάμε για πρωινό δηλαδή;» θα αναρωτηθείτε εύλογα!

Όλοι αυτοί οι συνδυασμοί είναι λάθος γιατί αυξάνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα απότομα, για μικρό όμως χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα μετά από λίγο να νιώθετε ότι δεν έχετε αρκετή ενέργεια και ότι πεινάτε και πάλι. Αντικαταστήστε το άσπρο ψωμί και τα κοινά muffin με ολικής άλεσης, τη μαρμελάδα με φυστικοβούτυρο, το γάλα με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και τη γλυκιά γεύση με φρούτα. Έτσι θα πάρετε τις απαραίτητες ίνες, πρωτεΐνες αλλά και λιπαρά που χρειάζεστε για να βγάλετε τη μέρα.

Στα snacks, όπως η πίτσα, που ακόμα και όσες ακολουθούν αυστηρή υγιεινή διατροφή μερικές φορές προτιμούν, θα πρέπει να προσέξετε ακόμα περισσότερο καθώς όπως όλες ξέρουμε από μόνα τους δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Αποφύγετε την πίτσα με αλλαντικά, αφού περιέχει ακόμα περισσότερες θερμίδες, κορεσμένα λίπη και νάτριο, συνδυασμός που αυξάνει την πιθανότητα καρδιακών νοσημάτων. Προτιμήστε την ελληνική ή vegetarian, με πολλά λαχανικά, και συνοδεύστε την με πλούσια σαλάτα.

Όσες από εσάς συνοδεύατε το επιδόρπιό σας με κρασί, καλύτερα να αναθεωρήσετε! Το αλκοόλ του κρασιού, σε αλληλεπίδραση με το σάκχαρο του οργανισμού, αυξάνει την ινσουλίνη, μετατρέποντας τη ζάχαρη από το επιδόρπιο σε λίπος. Το αποτέλεσμα είναι να παίρνετε βάρος!

Τέλος, όσες αγαπάτε τις σαλάτες, αλλά τις τρώτε χωρίς καθόλου λάδι ή με dressing χαμηλών λιπαρών, μάλλον πρέπει να αλλάξετε συνήθειες! Τα λιπαρά του ελαιόλαδου όπως και του dressing είναι απαραίτητα ώστε να μπορέσει να απορροφήσει ο οργανισμός τα θρεπτικά συστατικά των λαχανικών.

  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-1
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-2
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-3
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-4
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-5
  • wholemeal muffin.JPG
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-7
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-8
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-9
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-10
  • Θα εκπλαγείτε με τους συνδυασμούς που πρέπει να αποφύγετε για υγιεινή διατροφή-11
Share This