Η μεσογειακή διατροφή κατά της παχυσαρκίας

Η μεσογειακή διατροφή κατά της παχυσαρκίας

Η_μεσογειακή_διατροφή_κατά_της_παχυσαρκίας (2)

Η μεσογειακή διατροφή είναι μια από τις πιο σωστές και ισορροπημένες διατροφικές ρουτίνες στο κόσμο. Το διατροφικό της πλάνο εστιάζει κυρίως στην σωστή επιλογή όλων των τροφών και όχι τόσο στις θερμίδες που καταναλώνετε. Τα βασικά σημεία στη  μεσογειακή διατροφή είναι :

  1. Πολλές φυτικές ίνες
  2. Καθόλου επεξεργασμένα προϊόντα
  3. Πολλές φυτικές προτεϊνες
  4. Ελάχιστα κορεσμένα λιπαρά
  5. Μόνο ελαιόλαδο ως βασική πηγή λιπαρών
  6. Τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα κατά κύριο λόγο εκτός γευμάτων
  7. Όχι ζάχαρη
  8. Όχι αλάτι

Η μεσογειακή διατροφή αποτελεί μια πολύ καλή βάση μιας υγιούς ζωής και διατροφικής συμπεριφοράς. Απαραίτητη, λοιπόν, προϋπόθεση είναι μέσα από μια τέτοια διατροφή είναι να τρώτε σωστά και να εφαρμόζετε τους βασικούς κανόνες στην καθημερινότητα μας χωρίς υπερβολές και υπερπροσπάθεια. Ακούστε τις ανάγκες που έχει ο οργανισμός σας και καλύψτε τες με τον καλύτερο τρόπο χωρίς να στερήστε. Για να λειτουργήσει καλά κάθε οργανισμός χρειάζεται πολλές διάφορες θρεπτικές ουσίες όπως οι πρωτεΐνες, οι υδατάνθρακες ως πηγή ενέργειας για τον οργανισμό, τα λίπη , οι βιταμίνες και τα μεταλλικά άλατα. Πείτε ναι σε καθημερνή βάση σε πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά, σε πολλούς ξηρούς καρπούς (χωρίς αλάτι) , σε όσπρια, σε ακατέργαστα τρόφιμα και σε προιόντα ολικής άλεσης. Η παχυσαρκία θα είναι μια άγνωστη λέξη αν έχετε ένα τέτοιο πρόγραμμα διατροφής.

Share This