Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς

Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς

Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς 4Όπως είναι ευρέως γνωστό στον τομέα διατροφή και υγεία, τα πολλά και μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα είναι ο,τι καλύτερο μπορεί να εφαρμόσει κανείς για να εξασφαλίσει έναν υγιή μεταβολισμό και κατ’ επέκταση δια βίου διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.

Για όσους εργάζονται όμως αυτό δεν είναι πάντα εφικτό με αποτέλεσμα, είτε να περνούν ώρες με άδειο στομάχι είτε να καταφεύγουν σε ανθυγιεινά σνακς του εμπορίου,  που είναι γεμάτα συντηρητικά και ζάχαρη. Πώς λέμε διατροφή και υγεία; Καμία σχέση…

Έχουμε εδώ για σας κάποιες προτάσεις για σνακς, που μπορείτε να ετοιμάσετε από το σπίτι και να φυλάξετε κιόλας το ψυγείο σας για κάποιες μέρες:

Τοματίνια με τυρί κρέμα: Πολύ απλά στην παρασκευή. Απλά παίρνετε μερικά τοματινια, τα κόβετε στη μέση, αλείφετε το ένα μισό με τυρί κρέμα, πασπαλίζετε με λίγο αλάτι και μυρωδικά της αρεσκείας σας και καπακώνετε με το άλλο μισό.

Μεσογειακό ποπ κορν: Αντί για τη βαρετή και μονοδιάστατη γεύση του ποπ κορν, δοκιμάστε κάτι πιο ενδιαφέρον, πασπαλίζοντάς το με λίγες σταγόνες ελαιόλαδο, λίγο σουσάμι και τα μυρωδικά της αρεσκείας σας.

Σπιτικά Snickers: Για τους λάτρεις αυτής της σοκολάτας προτείνουμε μι χούφτα ανάλατα φιστίκια τα οποία θα ανακατέψετε με λιωμένη μαύρη σοκολάτα. Αφαιρείτε ένα ένα τα καλυμμένα με σοκολάτα φιστίκια με κουτάλι και τα τοποθετείτε πάνω σε λαδόκολλα. Αφήστε τα στο ψυγείο να παγώσουν και απολαύστε ένα υγιεινό και πολύ γλυκό σνακ!

  • Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς 1
  • Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς 2
  • Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς 3
  • Διατροφή και υγεία, υγιεινά σπιτικά σνακς 4
Share This