Γλυκά στη διατροφή για αδυνάτισμα

Γλυκά στη διατροφή για αδυνάτισμα

Γλυκά_στη_διατροφή_για_αδυνάτισμα (2)

Νομίζετε πως κάθε διατροφή για αδυνάτισμα είναι τόσο αυστηρή και απαιτητική που δεν χωράει τίποτα γλυκό ; Και όμως, σε μια σωστή διατροφή για αδυνάτισμα μπορείτε να έχετε τα γλυκάκια σας αρκεί να προτιμάτε τα σωστά γλυκά που δεν προσθέτουν πολλές θερμίδες. Αν λοιπόν έχετε αδυναμία στα γλυκά και τη σοκολάτε και δεν θέλετε να τα αποχωριστείτε τότε  διαβάστε τα παρακάτω τέλεια tips για γλυκιές δίαιτες :

  • Προτιμήστε τα μικρά σοκολατάκια με κουβερτούρα, με δημητριακά ολικής και με  βρώμη αντί για τα κλασικά σοκολατάκια με πραλίνα.
  • Προτιμήστε την καστανή ζάχαρη αντί για τη λευκή ζάχαρη στην παρασκευή των γλυκών σας ή ακόμα και στέβια που έχει μηδενικές θερμίδες.
  • Φτιάξτε  τα γλυκά σας  με αλεύρι ολικής αντί για το κλασικό για όλες τις χρήσεις.
  • Προτιμήστε τις ελαφριές εκδοχές με λίγα λιπαρά σε κρέμες γάλακτος, γιαούρτια, ζελέ και γάλα για τα γλυκά σας.
  • Εμπλουτίστε τια γλυκά σας αντί για ζελεδάκια και σταγόνες πραλίνας με ξηρούς καρπούς και φρούτα όπως οι σταφίδες. Έτσι τα γλυκά σας θα είναι πιο ιδιαίτερα και θα έχουν πιο γλυκιά γεύση.
  • Ρίξτε λίγη λιωμένη κουβερτούρα ή σοκολάτα υγείας πάνω σε φρούτα και κάντε τα γλυκά ! Η μπανάνα, το μήλο, το πορτοκάλι, το αχλάδι και το ακτινίδιο είναι τέλεις επιλογές.
  • Τα ζελέ είναι γλυκό, μην το ξεχνάτε ! Δεν χρειάζεται να περιέχει κάτι σοκολάτα απαραίτητα για να θεωρηθεί γλυκό.
  • Σε ένα πλάνο σε μια διατροφή για αδυνάτισμα ένα γλυκάκι την εβδομάδα είναι μια μικρή αλλά ενθαρρυντική προσθήκη, αρκεί να μην το παρακάνετε !
Share This