8 τεχνικες χαλαρωσης για να διώξετε γρήγορα το στρες

8 τεχνικες χαλαρωσης για να διώξετε γρήγορα το στρες

τεχνικες χαλαρωσης για να διώξετε γρήγορα το στρες

τεχνικες χαλαρωσης 1

Το στρες είναι η ασθένεια του 21ου αιώνα. Σας δίνουμε μερικές τεχνικες χαλαρωσης για να απαλλαγείτε γρήγορα και εύκολα από αυτό.

  1. Διαλογιστείτε

Λίγα λεπτά διαλογισμού την ημέρα θα βοηθήσουν να μειώσετε το άγχος. Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια παράλληλα και κλείστε τα μάτια. Σκεφτείτε – ή πείτε – θετικές φράσεις, όπως «νιώθω ηρεμία» ή «αγαπώ τον εαυτό μου». Βάλτε το ένα χέρι στην κοιλιά και αναπνέετε βαθιά. Διώξτε άμεσα κάθε σκέψη που σας αποσπά.

  1. Πάρτε βαθιές αναπνοές

Κάντε ένα 5λεπτο διάλειμα, καθίστε και κλείστε τα μάτια. Πάρτε βαθιές αναπνοές και νιώστε την πορεία του αέρα, από τη μύτη μέχρι τον εγκέφαλο. Εκπνεύστε από το στόμα. Οι βαθιές αναπνοές ρίχνουν τους χτύπους της καρδιάς και μειώνουν την πίεση του αίματος.

  1. Συγκεντρωθείτε στη στιγμή

Επικεντρώστε για 5 λεπτά την προσοχή σας σε μία από τις αισθήσεις σας. Νιώστε τον αέρα να χαιδεύει απαλά το πρόσωπό σας ή απολαύστε κάθε μπουκιά του γεύματός σας. Θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε.

  1. Μοιραστείτε

Το να συζητάτε χαλαρά με τους φίλους σας, είναι μία από τις καλύτερες τεχνικες χαλαρωσης . Μιλήστε τους, κατά προτίμηση πρόσωπο με πρόσωπο, ή τουλάχιστον στο τηλέφωνο. Μοιραστείτε μαζί τους αυτό που σας απασχολεί ή κάτι που σας συνέβη. Θα πάρετε μία αμερόληπτη άποψη ενώ παράλληλα θα ενδυναμώνετε τη σχέση σας.

  1. Γελάστε δυνατά

Το δυνατό, ελεύθερο γέλιο δεν διώχνει απλώς την ένταση. Μειώνει την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες, και ενισχύει την παραγωγή ενδορφινών στον εγκέφαλο. Δείτε μία κωμωδία, διαβάστε ένα κόμικ ή μιλήστε στο τηλέφωνο με κάποιον που σας κάνει να χαμογελάτε.

  1. Ακούστε απαλή μουσική

Η απαλή μουσική μειώνει την πίεση του αίματος, τους σφυγμούς μας και το άγχος μας. Δημιουργήστε ένα playlist με αγαπημένα, απαλά τραγούδια ή φυσικούς ήχους, όπως το κύμα της θάλασσας ή το κελάιδισμα πουλιών. Αφήστε το μυαλό σας να συγκεντρωθεί στους ήχους.

  1. Ασκηθείτε

Δεν χρειάζεται να ξεθεωθείτε στο γυμναστήριο, ακόμη και η γιόγκα ή το περπάτημα θα σας ωφελήσουν. Η άσκηση βοηθά τον εγκέφαλο να παράγει β-ενδορφίνη, που μειώνει το στρες και αυξάνει την αίσθηση της ευχαρίστησης.

  1. Νιώστε ευγνωμοσύνη

Δεν σας συμβαίνουν μόνο άσχημα, αλλά και πολλά καλά στη ζωή σας. Προσπαθήστε να θυμάστε κυρίως τα καλά, στην ανάγκη ακόμη και κρατώντας ημερολόγιο.

τεχνικες χαλαρωσης 2

Δείτε επίσης: Τρεις απαραίτητες τροφές σε κάθε ισορροπημένη διατροφή

Share This