Πως να δημιουργήσετε τη σωστή διατροφή για αθλητές

Πως να δημιουργήσετε τη σωστή διατροφή για αθλητές

%cf%80%cf%89%cf%82_%ce%bd%ce%b1_%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5_%cf%84%ce%b7_%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ae_%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86

  1. Σε μια καλή διατροφή για αθλητές πρέπει να έχει πολλές και διαφορετικές σαλάτες! Οι σαλάτες είναι εύκολες, γρήγορες, νόστιμες και χορταστικές. Είναι απαραίτητες σε ένα αθλητικό διαιτολόγιο, αφού καλύπτουν τις ημερήσιες ανάγκες σε όλα τα μικροθρεπτικά συστατικά, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και μπορούν να καταναλωθούν πριν και μετά την προπόνηση.
  2. Αυγά, αυγά και πάλι αυγά! Τα αυγά μπορούν να καλύψουν περίπου το 10% των ημερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνη προσφέροντας όλα εκείνα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζονται οι μυς για να επανέλθουν στο φυσιολογικό μετά την έντονη άσκηση. Προσφέρουν επίσης στον οργανισμό την απαραίτητη βιταμίνη Κ και ενδυναμώνουν τη μνήμη και προφυλάσσουν το συκώτι από την υπερβολική συσσώρευση λίπους.
  3. Μέσα στην εβδομαδιαία διατροφή για αθλητές πρέπει να περιλαμβάνονται και τα ψάρια! Τα ψάρια είναι πολύ πλούσια σε πρωτεΐνη και ψευδάργυρο. Προτιμήστε τα ψάρια που έχουν καλά ω-3 λιπαρά οξέα, όπως οι σαρδέλες, ο τόνος, ο σολομός, τα οποία μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων και θωρακίζουν την υγεία κάθε αθλητή.
  4. Η διατροφή για αθλητές δεν μπορεί να μην περιέχει έστω μια πηγή ασβεστίου και πρωτεΐνης. Αυτή η πηγή, η οποία μπορεί να είναι το γιαούρτι, θα βοηθήσει να έχετε γερά οστά και άριστο μυϊκό σύστημα, πράγμα απαραίτητο για κάθε αθλητή.
  5. Και όσο για το γλυκάκι; Η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας ή σοκολάτας υγείας όπως την αποκαλούν έχει πολλά οφέλη και χαρίζει την απαραίτητη γλυκιά απόλαυση. Η μαύρη σοκολάτα είναι πλούσια σε κακάο και σε αντιοξειδωτικές ουσίες και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικών επεισοδίων ενώ μειώνει την κακή χοληστερόλη.
Share This