5 κανόνες για όσους το εννοούν ότι θέλουν να χάσουν βάρος

5 κανόνες για όσους το εννοούν ότι θέλουν να χάσουν βάρος

Υπάρχουν οι κανόνες εκείνοι όταν είμαστε σε περίοδο δίαιτας, που ακόμα κι αν τους παραβούμε δεν τρέχει κάτι. Ωστόσο, αν είστε πολύ σίγουρη ότι όντως θέλετε μια επιτυχημένη προσπάθεια απώλειας βάρους, θα πρέπει κατά γράμμα να ακολουθήσετε τους παρακάτω 5 κανόνες.

-Τρώτε πάντα πρωινό

Το πρωινό δεν χαρακτηρίζεται τυχαία ως το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Το να καθιερώσετε ως συνήθειά σας να έχετε ένα πλούσιο θρεπτικά πρωινό θα βάλει μπροστά με τον πιο σωστό τρόπο τον μεταβολισμό σας. Επιλέξτε ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεϊνες ώστε να δώσετε ενέργεια στον οργανισμό σας και φροντίστε να μην του λείπουν οι φυτικές ίνες. Στόχος είναι να μην πεινάσετε γρήγορα μέσα στη μέρα και να σας κρατήσει για όσο περισσότερες ώρες γίνεται.

-Για να δείτε μια αλλαγή πρέπει να κάνετε μια αλλαγή

Όποιος σας πει ότι θα εξακολουθήσετε να τρώτε τεράστια γεύματα και ότι θα χάσετε βάρος με σκευάσματα μόνο, δεν σας το λέει υπεύθυνα. Αν θέλετε να δείτε μια σοβαρή αλλαγή πάνω σας σχετικά με το βάρος σας, θα πρέπει και να κάνετε μια τέτοια αλλαγή. Τα συμπληρώματα διατροφής που «αδυνατίζουν» από μόνα τους δεν κάνουν τίποτα. Θα πρέπει να περιορίσετε σημαντικά τις ποσότητες που καταναλώνετε και φυσικά η διατροφή σας να είναι πλούσια σε λαχανικά, όσπρια, φρούτα, κρέας άπαχο και ψάρι. Οι αγαπημένες σας μακαρονάδες θα πρέπει να περιοριστούν σημαντικά, ακριβώς όπως το ψωμί, οι πατάτες και τα γλυκά.

-Προσοχή με τις υγιεινές τροφές που παχαίνουν

Τροφές όπως το αβοκάντο, τα αμύγδαλα, τα ξερά σύκα, οι γλυκοπατάτες, το καστανό ρύζι είναι διατροφικά μοναδικές. Ωστόσο είναι τροφές που έχουν πολλές θερμίδες. Κάπως έτσι, θα πρέπει ακόμα και για τις πιο υγιεινές από τις υγιεινές τροφές, να έχετε στο μυαλό σας τη θερμιδική τους ισχύ.

-Το αδυνάτισμα είναι απλά μαθηματικά…

Το αδυνάτισμα δεν είναι παρά απλά μαθηματικά. Για να χάσετε βάρος πρέπει να καίτε περίπου 500 θερμίδες την ημέρα. Αν κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, τότε πρέπει να βγάλετε 500 θερμίδες από τη διατροφή σας. Ή μπορείτε να κάνετε έναν συνδυασμό των δύο. Για παράδειγμα, αν με 20 λεπτά περπάτημα καίτε περίπου 100 θερμίδες τότε αφαιρέστε 400 θερμίδες από τη διατροφή σας. Κομπιουτεράκι και σύντομα θα προσαρμοστείτε.

-Όχι, όταν χάσετε βάρος δεν μπορείτε να επιστρέψετε στις παλιές σας συνήθειες

Θα είναι δραματική εμπειρία για εσάς να καταφέρετε τον στόχο σας και μετά από λίγο καιρό να επιστρέψετε στην αρχική σας κατάσταση. Ψυχολογικά τουλάχιστον θα σας βλάψει πολύ. Γι’ αυτό αν δεν έχετε αποφασίσει ότι αλλάζετε συνήθειες για πάντα, μην μπείτε στη διαδικασία. Σαφώς και δεν θα είστε για πάντα με το κομπιουτεράκι στο χέρι για να μετράτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε θερμίδες. Όμως, ξεχάστε εκείνα τα xxl ποτήρια αναψυκτικού ή τα τεράστια σάντουιτς στις απογευματινές σας λιγούρες.

Share This
Κάντε το σχόλιο σας