Τι να αποφεύγετε για υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Τι να αποφεύγετε για υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

ti_na_apofeugete_gia_ygieini_diatrofi_kata_ti_diarkeia_tis_egymosunis4Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης η υγιεινή διατροφή έχει διπλή σημασία. Ό,τι τρώτε, το χρησιμοποιεί το μωρό σας για να αναπτυχθεί. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι τρώτε υγιεινά, σε σωστές ποσότητες και αποφύγετε τρόφιμα που ενδέχεται να βλάψουν εσάς ή το έμβρυο.

Μεταξύ των τροφίμων που θα πρέπει να αποφεύγετε περιλαμβάνονται τα μαλακά τυριά (που μπορεί να περιέχουν e-coli ή Listeria), τα ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα ψαρικά (ενδέχεται να περιέχουν παράσιτα ή βακτήρια), μη παστεριωμένο γάλα και μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά (καθώς συχνά παρουσιάζονται σε αυτά καμπυλοβακτηρίδια, σαλμονέλα, e-coli ή listeria), ωμά οστρακοειδή όπως μύδια, στρείδια και τα συναφή (ενδέχεται να περιέχουν βακτήρια Vibrio), μη παστεριωμένους χυμούς (ακόμα και σε φρέσκους χυμούς έχει ανευρεθεί το βακτήριο e-coli).

Για να ακολουθήσετε υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν χρειάζεται να διαγράψετε τελείως τις παραπάνω τροφές από το διαιτολόγιό σας. Βεβαιωθείτε ότι τα γαλακτοκομικά και οι χυμοί που καταναλώνετε είναι παστεριωμένα, και τα θαλασσινά και οστρακοειδή έχουν μαγειρευτεί σε θερμοκρασίες άνω των 80 βαθμών. Τέλος, έγκυος ή μη, εάν θέλετε να ακολουθήσετε υγιεινή διατροφή θα πρέπει να μειώσετε όσο το δυνατόν την κατανάλωση ζάχαρης.

  • ti_na_apofeugete_gia_ygieini_diatrofi_kata_ti_diarkeia_tis_egymosunis5
  • ti_na_apofeugete_gia_ygieini_diatrofi_kata_ti_diarkeia_tis_egymosunis4
  • ti_na_apofeugete_gia_ygieini_diatrofi_kata_ti_diarkeia_tis_egymosunis6
  • ti_na_apofeugete_gia_ygieini_diatrofi_kata_ti_diarkeia_tis_egymosunis2
  • ti_na_apofeugete_gia_ygieini_diatrofi_kata_ti_diarkeia_tis_egymosunis3
Share This